Voiko nimisuojamerkintä olla pääsylippu piireihin? Ainakin se tarjoaa keinon tuoda esiin erityisyyttä ja erilaistaa tuote muista vastaavista. Erikoissuunnittelija Marjo Särkkä Helsingin yliopiston Ruralia-instituutista avasi Tutkimustiistaissa 7.11. ruoan mainetekijöitä ja miten omien tuotteiden brändäyksessä voi hyödyntää jo olemassa olevaa maineyhteyttä. Marjon esitysdiat (pdf).
Saatat myös pitää
Maataloustuotteita valmistavien ja myyvien yritysten toiminnan kehittämiseen on saatavilla uusi tuki, jolla voi kattaa puolet yrityksen kehittämiseen käytettävien asiantuntijapalveluiden kustannuksista. Tukea voi […]
Pientuottajien kannattaa nyt rohkeasti ottaa yhteyttä paikallisiin ruokakauppoihin ja tarjota omia tuotteitaan kaupan valikoimia täydentämään. Kannattaa tuoda esiin oman tuotteen vahvuudet ja […]
Nimisuojatuotteiden tunnettuus on melko alhaisella tasolla. Promo-hankkeen aikana tuotteita tehdään tunnetuiksi mm. videoiden avulla. Vuoden 2018 alussa käynnistyi Helsingin yliopiston Ruralia-instituutin koordinoima […]
Kilpailun voittajat saivat palkinnot Raaseporissa 23.3.2018. [rss-cut] Kilpailuun osallistui tänä vuonna 54 yrittäjää yhteensä 108 tuotteella. Osallistujia oli Suomen lisäksi Ahvenanmaalta, Ruotsista […]