Markkinoinnilla ja viestinnällä boostia lyhyisiin elintarvikeketjuihin -tilaisuuden materiaalit

Brella-alustalla järjestetyssä verkostoitumis- ja yhteistyötapahtumassa 15.3.2023 kuultiin puheenvuoroja sosiaalisen median käytöstä osana yrityksen markkinointia ja viestintää sekä esittelyjä lyhyitä ruokaketjuja tukevista suoramyynnin alustoista.

Ohjelma ja esitykset (klikkaa linkkiä alla)

Markkinointi eri kanavissa (pdf)
– Mitä yrittäjän pitää tietää somesta 2023 + trendejä ja kanavia?
– Sisällön merkitys somemarkkinoinnissa – mitä tehdään, kenelle tehdään, MIKSI tehdään?
– Miten yritys voi viestiä tehokkaasti somessa?
– Konkreettisia vinkkejä tehokkaaseen sisällöntuottamiseen
Mira Nyrhinen, Fano Oy

Miten hyödynnän somea tilani markkinoinnissa? (pdf)
Tanja Kyckling, Hietalan luomutila

AgroBRIDGES-työkalut, Minna Kulju (pdf)

Erilaiset suoramyyntialustat ja toimintamallit

Esitysten tallenteet on kuunneltavissa Aitojamakuja.fi YouTube-kanavalla 31.3. saakka. Pahoittelemme, että tallenteessa on vain ääni.

Tilaisuuden järjestivät yhteistyössä agroBRIDGES ja Lähiruokaa, luomua ja luonnontuotteita – Ruokasektorin koordinaatio -hankkeet.