Brella-alustalla järjestetyssä verkostoitumis- ja yhteistyötapahtumassa 15.3.2023 kuultiin puheenvuoroja sosiaalisen median käytöstä osana yrityksen markkinointia ja viestintää sekä esittelyjä lyhyitä ruokaketjuja tukevista suoramyynnin alustoista.
Ohjelma ja esitykset (klikkaa linkkiä alla)
Markkinointi eri kanavissa (pdf)
– Mitä yrittäjän pitää tietää somesta 2023 + trendejä ja kanavia?
– Sisällön merkitys somemarkkinoinnissa – mitä tehdään, kenelle tehdään, MIKSI tehdään?
– Miten yritys voi viestiä tehokkaasti somessa?
– Konkreettisia vinkkejä tehokkaaseen sisällöntuottamiseen
Mira Nyrhinen, Fano Oy
Miten hyödynnän somea tilani markkinoinnissa? (pdf)
Tanja Kyckling, Hietalan luomutila
AgroBRIDGES-työkalut, Minna Kulju (pdf)
Erilaiset suoramyyntialustat ja toimintamallit
- Uudenmaan Ruoka, Olli Repo (pdf)
- Laari Lähiruokapiste, Laura Varjotie (pdf)
- Pohjois-Savon ruoka, Samuel Svegin (pdf)
- DeliPlate, Jouni Halkosaari (pdf)
- Korjuu.com, Tommi A. Vuorenmaa (pdf)
- REKO-toiminta, Thomas Snellman (pdf)
- Forest Foody, Jenni Kähkönen (pdf)
- Katsaus eurooppalaisiin ratkaisuihin, Kaisa Vehmas (pdf)
Esitysten tallenteet on kuunneltavissa Aitojamakuja.fi YouTube-kanavalla 31.3. saakka. Pahoittelemme, että tallenteessa on vain ääni.
Tilaisuuden järjestivät yhteistyössä agroBRIDGES ja Lähiruokaa, luomua ja luonnontuotteita – Ruokasektorin koordinaatio -hankkeet.