• Koulutukset vastuullisista julkisista elintarvikehankinnoista verkossa

    Motiva järjestää syksyn aikana kaksi koulutustilaisuutta julkisia elintarvikehankintoja työssään tekeville. Koulutusten tavoitteena on kirkastaa oman kunnan tai hankintayksikön tavoitteita vastuullisille elintarvikehankinnoille sekä tarjota vinkkejä, esimerkkejä […]

  • Koulutus vastuullisista julkisista elintarvikehankinnoista, osa 1

    Motiva järjestää syksyn aikana kaksi koulutustilaisuutta julkisia elintarvikehankintoja työssään tekeville. Koulutusten tavoitteena on kirkastaa oman kunnan tai hankintayksikön tavoitteita vastuullisille elintarvikehankinnoille sekä tarjota vinkkejä, esimerkkejä […]

  • Arctic Food Lab – ruokaverkoston kick off!, Pohjois-Pohjanmaa

    Tule verkostoitumaan ja rakentamaan yhdessä Pohjois-Pohjanmaan ruokaverkostoa! Oulussa järjestettävä tilaisuus on suunnattu elintarvikealan yrityksille ja muille toimijoille. Luvassa on tietoa Oulu2026 kulttuuripääkaupunki -tunnustuksen mahdollisuuksista yritystoimintaan, […]

  • Tulevaisuuden kuitupohjaisia pakkausratkaisuja, etäyhteyksin

    Tervetuloa kuulemaan tuloksia ja yritysten kokemuksia kuitupohjaisten pakkausratkaisujen kehittämistyöstä LUT-yliopiston ja LAB-ammattikorkeakoulun Muotoiluinstituutin kanssa! KUPARI-hankkeen aikana on kehitetty Päijät-Hämeen ja Etelä-Karjalan pakkaavien yritysten tarpeisiin kuitupohjaisia […]

  • Lähiruokaa ostoskoriin – innovaatiotyöpaja, Häme

    Yhteiskehittämisen työpaja lähiruoasta kiinnostuneille kuluttajille. Ostatko paikallisten tuottajien tuottamia elintarvikkeita? Oletko kohdannut haasteita ostaessasi paikallisia ruokatuotteita kaupastasi? Entä tunnetko paikallisia lähiruokatuotteita? Tervetuloa vaikuttamaan ja kehittämään […]

  • Mission Zero Foodprint -hankkeen lopputapahtuma

    Mission Zero Foodprint -hanke käynnistettiin 2019 loppuvuodesta tavoitteenaan edistää ravintola-alan hiilineutraaliutta. Reilun kahden vuoden aikana hankkeessa on yhteiskehitetty ja kokeiltu digitaalisia ratkaisuja ja toimintamalleja hiilijalanjäljen minimoimiseksi […]

  • SOME haltuun ja hyödyksi -webinaari, Kaakkois-Suomi

    Miten hyödynnän sosiaalisen median työkaluja yrityksen asiakasviestinnässä tarpeiden mukaisesti? Some-markkinoinnin A ja O on, että olet valinnut asiakkaasi ja tiedät, kenelle tuotat somesisältöä. Sosiaalista mediaa […]