- Tämä tapahtuma on mennyt.
Ruokaa verkosta -webinaarisarja: Menestyksen resepti kansainvälisessä verkkokaupassa (osa 4), Varsinais-Suomi
25.8.2020 @ 15:00 - 16:00
Harkitsetko oman verkkokaupan perustamista? Verkkokaupan perustaminen mahdollistaa uuden tavan myydä, palvella asiakkaita ja tavoittaa uusia asiakkaita. Myyntipisteen perustaminen verkkoon edellyttää huolellisesti tehtyä perustamistyötä, oikeita valintoja ohjelmiston, maksu- ja logistiikkapalvelujen sekä sisältötuotannon ja markkinoinnin osalta.
Aiheeseen pureudutaan kesäkuussa ja elokuussa 2020 neliosaisen webinaarisarjan avulla. Webinaarit järjestää Kuluttajat ruokaTalouden keskiössä –KulTa, Vastuullista proteiinia pöytään, Prote, Menestyvä maatilayritys ja MTK-Varsinais-Suomi.
Tarkemmat tiedot webinaareista: https://vs-lähiruoka.fi/ruokaa-verkosta/
Osa 4 Menestyksen resepti kansainvälisessä verkkokaupassa 25.8 klo 15-16
Miten myynti ulkomaisessa verkkokaupassa tapahtuu? Mitä online-myynti vaatii tuotteelta ja yritykseltä?
Skandikitchen -verkkokaupan perustaja Jonas Aurell kertoo kokemuksiaan ja antaa käytännön vinkkejä, miten onlinekauppaa tehdään. Webinaarin osallistujat saavat kuulla verkkokaupan toimintaperiaatteista ja miten tuotteen voi saada kaupan valikoimiin. Bonuksena kuulijoille: Scandikitchen-kaupassa on esillä jo lähes 50 suomalaista tuotetta. Kauppa saattaa olla jakelukanavana tulevaisuudessa myös webinaarin osallistujayrityksille, jos kysyntä ja tarjonta kohtaavat.
Esitys on englanninkielinen. Esityksen juontaa Fennopromo Oy:n kansainvälisten asioiden asiantuntija Jukka-Pekka Inkinen.
https://www.scandikitchen.co.uk/
Lisätietoja: Sanna Vähämiko, sanna.vahamiko@utu.fi
Osa 1: Miksi verkkokauppa – Kenelle, mitä, miten? 3.6. klo 15-16
Osa 2: Lähiruokaverkkokauppojen esittely: case ProLocalis ja Kotitila.fi 9.6. klo 16-16:30
Osa 3 Verkkokaupan perustaminen ja erilaiset mallit ruoan verkkomyyntiin 10.6. klo 15-16
>> Voit ilmoittautua kaikkiin webinaarisarjan webinaareihin ilmoittautumislomakkeella.
Lähetämme ilmoittautuneille linkin webinaareihin lähempänä ajankohtaa. Tilaisuudet toteutetaan Zoom –alustalla, ne taltioidaan ja julkaistaan tapahtumanjärjestäjien viestintäkanavissa.