- Tämä tapahtuma on mennyt.
Erityisestä menestykseksi – nimisuoja myyntivalttina, webinaari
Tuotteen nimisuoja kertoo tarinaa alkuperästä ja laadusta. Siitä, että tuote on erityinen. Mutta miten nimisuojamerkistä tehdään myyntivaltti, joka tuottaa lisäarvoa elintarvikeyrityksille sekä matkailu- ja ravintola-alalle?
Kysymykseen etsitään ratkaisua webinaarissa tiistaina 3.6. klo 13–15. Webinaarissa Lionel Lalagüe Cognac BNIC:ltä ja Massimo Vittori OriGIniltä kertovat siitä, miten tuotteesta rakennetaan nimisuojan avulla kansainvälinen, kaikkien tuntema brändi. Paneelikeskustelussa äänessä ovat suomalaisten nimisuojatuotteiden tuottajia ja matkailun edustajia.
Ilmoittaudu webinaariin, ja olet kanssamme mukana kuhinassa suomalaisten nimisuojatuotteiden ympärillä! https://www.lyyti.fi/reg/nimisuoja-webinaari
Webinaarin kieli on suomi, mutta kansainväliset vieraamme pitävät puheenvuoronsa englanniksi.
Webinaarin järjestää Erityiseksi todettu -hanke, jonka toteuttavat Helsingin yliopiston Ruralia-instituutti, Pyhäjärvi-instituutti ja Kaiku Helsinki. Hanketta rahoittaa maa- ja metsätalousministeriö.
