Tieteellis-gastronominen ruokaklubi, Helsinki, Seinäjoki ja Turku
ke 4. marraskuun @ 17:00 - 19:00
Kaikille avoimessa ja maksuttomassaTieteellis-gastronomisessa ruokaklubissa eli TG-klubissa keskitytään tarkastelemaan ruokaa, ruoanlaittoa ja ruoasta nauttimista luonnontieteellisestä, kulttuurihistoriallisesta ja gastronomisesta näkökulmasta. Illat järjestetään Turussa, Helsingissä ja Seinäjoella kuukauden ensimmäisenä tiistaina tai keskiviikkona klo 17-19 kesä- ja joulutaukoja lukuun ottamatta.
Syyskauden 2026 klubi-illat:
- 1. syyskuuta on aineena kaali
- 6. lokakuuta musta on uusi musta!
- 4. marraskuuta illan aiheesta kilpailee vielä kaksi vaihtoehtoa. Kerrotaan, kun varmistuu.
- 1. joulukuuta puhutaan perunasta.
Lue lisää: https://www.flavoria.fi/ajankohtaista/ruokaklubi/