Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

  • Tämä tapahtuma on mennyt.

ETS: Moniaistinen kuluttaja –aistien vaikutus kulutuskäyttäytymiseen

pe 27. syyskuun @ 10:00 - 14:30

Elintarvikealan kilpailluilla markkinoilla yritysten on tärkeää ymmärtää kuluttajia yhä paremmin ja kokonaisvaltaisemmin. Tule mukaan kiinnostavaan webinaariin, jossa syvennytään aistihavaintojen ja kuluttajan päätöksenteon risteyskohtaan.

 

Webinaarissa asiantuntijat kertovat aistien vaikutuksesta kuluttajien käyttäytymiseen, miten tutkimusmenetelmät ja -ympäristöt kehittyvät sekä miten virtuaalitodellisuus tulee avuksi niin tutkimuksessa kuin markkinoinnissakin. Ohjelmassa on siis paljon uutta tutkimuskentältä ja alan ammattilaisten puheenvuoroja. Tallenteet ja materiaalit saatavissa tuttuun tapaan webinaarin jälkeen ilmoittautuneille.

 

Aika: perjantai 27.9.2024 klo 10-14.30

Paikka: Teams 

 

Ohjelma:

10.00 – 10.15 Tervetuloa, ETS -esittely, ETMJ:n pj. Sari Ollila

 

10.15 – 10.45 ”Tuo kuulostaa kalliilta” – äänen merkitys kuluttamisessa
yliopistonlehtori Minna-Maarit Jaskari, Vaasan yliopisto,

 

10.45 – 11.15 Moniaistisen kokemuksen mittaaminen – Sensory walk
tutkimusjohtaja Terhi Pohjanheimo, Aistila Oy

 

11.15 – 12.00 Mood management/ How to use sensory science to develop & create consumer preferred products,
Carine Egoroff, Product Experience Regional Director, Europe, IFF

 

12.00 – 12.45 Lounastauko 45 min

 

12.45– 13.15 SenseLab – Kuluttajakäyttäytymisen tutkimusta aisteilla
yliopistotutkija Heli Hallikainen Itä-Suomen yliopisto

 

13.15 – 13.45 Mielikuvitus aistien apuna verkko-ostamisessa,
tutkija yliopisto-opettaja Nino Ruusunen, Itä- Suomen yliopisto

 

13.45 – 14.15 Näkyy, näkyy…mutta kuuluuko? – Äänen voima markkinoinnissa
Content & Marketing Lead, Eeva Ristkari, Kuuki Marketing Lab

 

14.15 – 14.30 Loppukeskustelua ja yhteenveto – webinaarin päätös

 

Tervetuloa!

Lisätietoja, osallistumismaksu ja ilmoittautuminen

Tiedot

Päivämäärä:
pe 27. syyskuun
Aika:
10:00 - 14:30