Reko, suoramyynnin menestyksekäs konsepti

REKOsta, (Rejäl konsumtion / Reilu kuluttaminen), on tullut lyhyessä ajassa suosittu tapa saada yhteen tuottajia ja kuluttajia Suomessa, ja samanaikaisesti se on luonut paikallisesti tuotetulle ruoalle verkosto- ja logistiikkasysteemin. [rss-cut]Menestys pohjautuu yksinkertaisuuteen, osaltaan hallinnollisesti ja osaltaan käytännön tasolla. Ruotsin hallituksen elinkeinoministeriön blogissa Thomas Snellman kertoo, miten toiminta on lähtenyt käyntiin ja mitä tällä hetkellä REKO-toiminnalle kuuluu.

http://www.naringsbloggen.se/livsmedel/2016/04/22/reko-ett-framgangsrikt-koncept-for-direkthandel/

 

Jätä kommentti

2 ajatuksia aiheesta “Reko, suoramyynnin menestyksekäs konsepti”