#lähelläsua Instagram-kampanja

Sinä 13-19 -vuotias nuori! Osallistu #lähelläsua Instagram-kampanjaan 30.5.-26.6.2016 [rss-cut]

lahellasua_kampanjakuva

Tiedätkö, mitä on lähiruoka?

  • Tutustu #lähelläsua-kampanjapreziin
  • Ota kuva tai lyhytvideo lähiruoasta, lähiruoan nauttimisesta tai siitä, kun valmistat/olet valmistanut lähiruokaa perheesi, kavereidesi tai rakkaasi kanssa.
  • Tägää ottamasi kuva Instagramiin hashtageilla eli tunnisteilla #lähelläsua #aitojamakuja

Kampanjan kuviin voit tutustua täällä

Kampanjaan osallistuneiden kesken suoritetaan arvonta, jonka palkintona on kolme 4 hlö:n elämyslahjakorttia (Flowpark/Turku, Vesipuisto Serena/Espoo ja Linnanmäki/Helsinki). Kampanjan toteuttamisaika on 30.5.–26.6.2016.

Osallistu ja voita elämyksiä itsellesi ja kavereillesi!


#lähelläsua Instagram-kampanjaan osallistumisen säännöt

1. Kampanjan järjestäjä

Lähiruoan koordinaatiohanke
Turun yliopiston Brahea-keskus
Projektipäällikkö Päivi Töyli, paivi.toyli(at)utu.fi, 040 189 1929
Kehittämispäällikkö Heidi Valtari, heidi.valtari(at)utu.fi, 040 048 7160

2. Kampanjan toteuttamisaika

Kampanjan toteuttamisaika on 30.5.-26.6.2016.

3. Osallistumisoikeus

Kampanjaan voivat osallistua Suomessa asuvat 13-19 -vuotiaat henkilöt.

4. Osallistumisohjeet

Ota kuva tai lyhytvideo lähiruoasta, lähiruoan nauttimisesta tai siitä, kun valmistat/olet valmistanut lähiruokaa perheesi, kavereidesi tai rakkaasi kanssa. Tägää ottamasi kuva Instagramiin hashtageilla eli tunnisteilla

#lähelläsua #aitojamakuja

5. Kampanjaan osallistumisen edellytykset

  • Osallistuja vakuuttaa olevansa 13-19 -vuotias eli kuuluvansa kampanjan kohderyhmään.
  • Kuvan tai videon on oltava lakien ja hyvän tavan mukainen sekä käsitellä lähiruokateemaa kunnioittavalla tavalla (=vitsikuvat eivät kuulu kampanjaan). HUOM: Järjestäjä pidättää itsellään oikeuden kieltäytyä hyväksymästä sekä poistaa kampanjaan mielestään soveltumattomat tai arveluttavat julkaisut.
  • Kuvan tai videon on oltava osallistujan itsensä ottama, jolloin hän omistaa oikeudet kyseiseen kuvaan. Järjestäjä ei vastaa mahdollisista tekijänoikeusväärinkäytöksistä.
  • Jos kuvassa tai videossa näkyy muita ihmisiä, osallistuja vastaa siitä, että hänellä on näiden ihmisten suostumus materiaalin julkaisuun.
  • Osallistujan Instagram-profiilin tulee olla avoin, jotta hän voi osallistua kampanjaan.
  • Osallistuja antaa kampanjaan osallistumalla kampanjan järjestäjille oikeuden kuvansa tai videonsa käyttöön: Kampanjan ajan tunnisteilla #lähelläsua ja #aitojamakuja merkityt Instagram-julkaisut näkyvät Instagramin lisäksi osoitteessa aitojamakuja.fi/lahellasua.

6. Kampanjaan liittyvä arvonta ja palkinnot

Kampanjan järjestäjä arpoo kampanjaan osallistuneiden kesken kolme 4 hlö:n elämyslahjakorttia (Flowpark/Turku, Vesipuisto Serena/Espoo ja Linnanmäki/Helsinki). Arvonta suoritetaan maanantaina 27.6.2016 Melondian arvontakoneella (https://melondia.fi/)ja voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisella viestillä Instagram-profiilin kautta. Mikäli voittajaa ei tavoiteta yhden vuorokauden kuluessa, arvonta suoritetaan uudestaan.  Kampanja on tarkoitettu vähintään 13-vuotiaille, joten voittajien on varauduttava todistamaan ikänsä ennen palkinnon vastaanottamista.

Tietoa kampanjasta

#lähelläsua Instagram-kampanja tarjoaa nuorille tietoa lähiruoasta sosiaalisen median kautta sekä osallistaa nuoria jakamaan lähiruokaan liittyviä kuvia, kokemuksia ja fiiliksiä. Kampanja toteutetaan koulujen kesäloman alussa, ajalla 30.5.-26.6.2016. Infoa kampanjasta löytyy kampanjan www-sivulta, joka sijaitsee osoitteessa www.aitojamakuja.fi/lahellasua.

#lähelläsua Instagram-kampanja on osa valtakunnallisen lähiruoan koordinaatiohankkeen viestintää. Kampanja tukee koordinaatiohankkeen tavoitteita lisätä kiinnostusta lähiruokaa kohtaan, aktivoida ruokaan liittyvää keskustelua, tuoda esiin lähiruoan eri vaikutuksia ja merkityksiä sekä välittää tietoa lähiruoka-alan kehittämistyöstä.

Kampanja on suunnattu 13-19 -vuotiaille nuorille, jotka tulevina kuluttajina ja vaikuttavina kansalaisina ovat tärkeitä osto- ja kulutuspäättäjiä myös myöhemmin. Taloustutkimus Oy:n tutkimusten mukaan suomalaisen ruoan ostaminen koetaan hyvin vastuullisena tekona ja näin kokevat kasvavassa määrin myös monet nuoret.

Kampanjamateriaali pdf:nä

Lataa #lähelläsua kuva tästä

 

Jätä kommentti