Sinä 13-19 -vuotias nuori! Osallistu #lähelläsua Instagram-kampanjaan 30.5.-26.6.2016 [rss-cut]
Tiedätkö, mitä on lähiruoka?
- Tutustu #lähelläsua-kampanjapreziin
- Ota kuva tai lyhytvideo lähiruoasta, lähiruoan nauttimisesta tai siitä, kun valmistat/olet valmistanut lähiruokaa perheesi, kavereidesi tai rakkaasi kanssa.
- Tägää ottamasi kuva Instagramiin hashtageilla eli tunnisteilla #lähelläsua #aitojamakuja
Kampanjan kuviin voit tutustua täällä
Kampanjaan osallistuneiden kesken suoritetaan arvonta, jonka palkintona on kolme 4 hlö:n elämyslahjakorttia (Flowpark/Turku, Vesipuisto Serena/Espoo ja Linnanmäki/Helsinki). Kampanjan toteuttamisaika on 30.5.–26.6.2016.
Osallistu ja voita elämyksiä itsellesi ja kavereillesi!
#lähelläsua Instagram-kampanjaan osallistumisen säännöt
1. Kampanjan järjestäjä
Lähiruoan koordinaatiohanke
Turun yliopiston Brahea-keskus
Projektipäällikkö Päivi Töyli, paivi.toyli(at)utu.fi, 040 189 1929
Kehittämispäällikkö Heidi Valtari, heidi.valtari(at)utu.fi, 040 048 7160
2. Kampanjan toteuttamisaika
Kampanjan toteuttamisaika on 30.5.-26.6.2016.
3. Osallistumisoikeus
Kampanjaan voivat osallistua Suomessa asuvat 13-19 -vuotiaat henkilöt.
4. Osallistumisohjeet
Ota kuva tai lyhytvideo lähiruoasta, lähiruoan nauttimisesta tai siitä, kun valmistat/olet valmistanut lähiruokaa perheesi, kavereidesi tai rakkaasi kanssa. Tägää ottamasi kuva Instagramiin hashtageilla eli tunnisteilla
#lähelläsua #aitojamakuja
5. Kampanjaan osallistumisen edellytykset
- Osallistuja vakuuttaa olevansa 13-19 -vuotias eli kuuluvansa kampanjan kohderyhmään.
- Kuvan tai videon on oltava lakien ja hyvän tavan mukainen sekä käsitellä lähiruokateemaa kunnioittavalla tavalla (=vitsikuvat eivät kuulu kampanjaan). HUOM: Järjestäjä pidättää itsellään oikeuden kieltäytyä hyväksymästä sekä poistaa kampanjaan mielestään soveltumattomat tai arveluttavat julkaisut.
- Kuvan tai videon on oltava osallistujan itsensä ottama, jolloin hän omistaa oikeudet kyseiseen kuvaan. Järjestäjä ei vastaa mahdollisista tekijänoikeusväärinkäytöksistä.
- Jos kuvassa tai videossa näkyy muita ihmisiä, osallistuja vastaa siitä, että hänellä on näiden ihmisten suostumus materiaalin julkaisuun.
- Osallistujan Instagram-profiilin tulee olla avoin, jotta hän voi osallistua kampanjaan.
- Osallistuja antaa kampanjaan osallistumalla kampanjan järjestäjille oikeuden kuvansa tai videonsa käyttöön: Kampanjan ajan tunnisteilla #lähelläsua ja #aitojamakuja merkityt Instagram-julkaisut näkyvät Instagramin lisäksi osoitteessa aitojamakuja.fi/lahellasua.
6. Kampanjaan liittyvä arvonta ja palkinnot
Kampanjan järjestäjä arpoo kampanjaan osallistuneiden kesken kolme 4 hlö:n elämyslahjakorttia (Flowpark/Turku, Vesipuisto Serena/Espoo ja Linnanmäki/Helsinki). Arvonta suoritetaan maanantaina 27.6.2016 Melondian arvontakoneella (https://melondia.fi/)ja voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisella viestillä Instagram-profiilin kautta. Mikäli voittajaa ei tavoiteta yhden vuorokauden kuluessa, arvonta suoritetaan uudestaan. Kampanja on tarkoitettu vähintään 13-vuotiaille, joten voittajien on varauduttava todistamaan ikänsä ennen palkinnon vastaanottamista.
Tietoa kampanjasta
#lähelläsua Instagram-kampanja tarjoaa nuorille tietoa lähiruoasta sosiaalisen median kautta sekä osallistaa nuoria jakamaan lähiruokaan liittyviä kuvia, kokemuksia ja fiiliksiä. Kampanja toteutetaan koulujen kesäloman alussa, ajalla 30.5.-26.6.2016. Infoa kampanjasta löytyy kampanjan www-sivulta, joka sijaitsee osoitteessa www.aitojamakuja.fi/lahellasua.
#lähelläsua Instagram-kampanja on osa valtakunnallisen lähiruoan koordinaatiohankkeen viestintää. Kampanja tukee koordinaatiohankkeen tavoitteita lisätä kiinnostusta lähiruokaa kohtaan, aktivoida ruokaan liittyvää keskustelua, tuoda esiin lähiruoan eri vaikutuksia ja merkityksiä sekä välittää tietoa lähiruoka-alan kehittämistyöstä.
Kampanja on suunnattu 13-19 -vuotiaille nuorille, jotka tulevina kuluttajina ja vaikuttavina kansalaisina ovat tärkeitä osto- ja kulutuspäättäjiä myös myöhemmin. Taloustutkimus Oy:n tutkimusten mukaan suomalaisen ruoan ostaminen koetaan hyvin vastuullisena tekona ja näin kokevat kasvavassa määrin myös monet nuoret.